فروش آنلاین محصولات فروشگاه

ثبت درخواست

فروش آنلاین محصولات فروشگاه

ثبت درخواست

فروش آنلاین محصولات فروشگاه

ثبت درخواست

فروش آنلاین محصولات فروشگاه

ثبت درخواست

فروش آنلاین محصولات فروشگاه

ثبت درخواست

نمایندگی تعمیر و سرویس لوازم خانگی ال جی

 

تماس با نمایندگی

تلفن: 22978550-021

 

 

ساعات پاسخگویی

24/7 به صورت آنلاین در کنار شما هستیم!

تعمیرکولرگازی ال جی
تعمیرات داکت اسپیلت ال جی
تعمیرات ماشین لباسشویی
تعمیرات ماشین ظرفشویی
تعمیرات یخچال ال جی

گارانتی 120 روزه خدمات


آرشام سرویس بر خلاف سایر مجموعه های نقش دلال را میان مشتری و تکنسین بازی می کند و تمامی خدمات ارائه داده شده توسط مجوعه به مدت 120 روز گارانتی می شود.

ارائه خدمات در لحظه

آرشام سرویس بصورت آنلاین و در کوتاهترین زمان ممکن وسایل خانگی شما را تعمیر می کند.

قیمت منصفانه و رقابتی

تمامی هزینه ها و پروسه های انجام کار زیر نظر آرشام سرویس انجام می شود. در ضمن حدود هزینه ها پیش از انجام کار به مشتری عزیز اعلام شده پس از موافقت در پایان کار دریافت می شود.

تضمین بهترین کیفیت

با توجه به وجود قطعات بی کیفیت در بازار، آرشام سرویس از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده کرده و کیفیت قطعه را ضمانت می کند.

تعمیر کولرگازی ال جی

همانطور که میدانید گارانتی خدمات آرشام سرویس شامل تمامی تعمیرات می شود، تمامی سرویس ها و تعمیرات در مجموعه ما از کیفیت بالایی برخوردار است. تخصص کارشناسان آرشام در تعمیر و سرویس کولرگازی محدود به یک مدل خاص نمی شود و تمامی مدل ها اعم از پنجره ای، ایستاده و غیر در این دایره قرار می گیرد.

ارزیابی، عیب یابی، ترمیم و تعمیر مدل های مختلف کولر گازی به واسطه نیروی حرفه ای و متخصص شکل می گیرد، از این رو احتمال بروز هر اشتباهی کاهش می یابد. همانطور که در مقالات مجله آرشام بیان شد مصرف کولرگازی در دو فصل بهار و تابستان شدت می گیرد، پس باید هر 2 سال یکبار کولرگازی را سرویس کنید و تست گاز دستگاه را کنترل نمایید.

تعمیرات کولرگازی بر اساس اشکالاتیست که در دستگاه به وجود می آید که این ایرادات شامل: تولید صدا ناهنجار دستگاه، خاموشی بدون علت، نشتی آب، انتقال باد گرم، تولید سرمای بیش از حد معمول، اشکال در فن و موارد دیگری که کارکرد درست دستگاه را به مخاطره می اندازد. هر زمان احساس کردید که کولرگازی شما کارکردی نامتعارف دارد بجای اینکه خودسرانه اقدام به تعمیر آن نمایید با مشاورین خبره مجموعه آرشام سرویس تماس بگیرید تا از راهنمایی های کارشناسان به صورت تخصصی بهره مند شوید.

تعمیر داکت اسپیلت ال جی​​

برند ال جی عملکرد ایده آل و مناسبی در راستای سیستم گرمایشی و سرمایشی در محیط ایجاد می کند. کیفیت عالی این برند نشاندهنده بی عیب بودن آن نیست، از این رو پس از خرید داکت اسپیلت ال جی سرویس آن را باید در الولیت قرار دهید. متخصص های حرفه ای آرشام سرویس با تجربه ای کافی در زمینه داکت اسپیلت امکان سرویس و حتی تعمیر را نیز برای کاربران فراهم می سازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به مواردی که به خرابی داکت اسپیلت ال جی منجر می شود می پردازیم:

با توجه به اینکه این دستگاه فرآیند گرمایشی و سرمایشی محیط را تامین می کند باید سرویس سالانه آن به موقع انجام گیرد اما فارغ از این مورد هر کدام از عوامل زیر بروز نمود نشانگر اینست که داکت اسپیلت با مشکل مواجه است.

  • تولید صدای ناهنجار نشانگر خرابی فن ها و موتور داکت اسپیلت می باشد، تعمیرکار حرفه ای آرشام با بررسی دقیق علت را در کوتاهترین زمان مرتفع می سازند.
  • به خوبی سیستم تهویه عمل نمی کند و باد گرم در فضا انتقال می یابد. باید در ابتدا چک کنید تا داکت اسپیلت روی زمستانه تنظیم شده است یا خیر، بعد با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید تا تکنسین های ما مشکل را ارزیابی نمایند. خیلی از عوامل در این امر دخیل می باشد، شاید شارژ دستگاه به اتمام رسیده و یا فیلتر کثیف است و معیوب بودن ترموستات نیز امکان انتقال گرما به محیط را دارد و یا حتی سوختن برد، در این رابطه بهترین انتخاب استفاده از کارشناس حرفه ای است.
  • وقتی یونیت داخلی یخ می زند که فن نتوانسته به درستی کار کند و سرمای بیش از حد باعث یخ زدن دستگاه می شود.
  • روشن نشدن داکت اسپیلت ال جی نیز عوامل متنوعی را شامل می شود که یکی از آنها: سوختن کمپرسور، قطعی سیم کشی، اشکال در کلیدهای اصلی، سوختن فن و موتور و …. می باشد که کارشناس حرفه ای با بازدید دقیق علت را به درستی بیان می کند.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی در بین طرفداران خود جایگاه ویژه ای دارد و به جرات می توان گفت که یکی از جذاب ترین محصولات خانگی به شمار می رود. با توجه به اینکه در دنیای امروز ماشین لباسشویی وسیله ای کارا و مهم است در هنگام بروز مشکل باید به سرعت اقدام به تعمیر آن نمایید و این اتفاق باید به واسطه متخصص حرفه ای رخ دهد.

کلا لوازم خانگی با فرآیند الکتریکی عمل می کنند و روند این اتفاق خیلی وابسته به تنظیمات موتور و سیستم الکترونیکی می باشد. با توجه به اینکه دستگاه لباسشویی از اجزا متنوعی تشکیل شده است با بیان یکسری موارد شما را از وجود ایراد در سیستم آگاه می سازیم.

  • اصلی ترین کار ماشین لباسشویی شستن البسه است، هر زمان دیدید که دستگاه لباس ها را تمیز نمی شوید حتما اشکال در دستگاه وجود دارد.
  • مواد شوینده در مخزن باقی می ماند!
  • لباس ها پس از شست و شو داغ هستند!
  • به البسه آسیب وارد می شود!
  • دستگاه روشن نمی شود!
  • همزمان با شستن از ماشین لباسشویی صدای ناهنجار تولید می شود و لرزش در دستگاه وجود دارد!

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی جزء محصولات مدرن و پرکاربرد محسوب می شود. به هر دلیل دستگاه دچار مشکل شود باید از متخصصان حرفه ای در جهت تعمیر دستگاه استفاده کنید. مجموعه آرشام سرویس یکی از تخصصی ترین مراکز در این امر به شمار می رود، ما به واسطه تجهیزات پیشرفته یک بار مشکل را به صورت اصولی حل می کنیم و گارانتی پس از خدمات مجموعه کاربران را از تعمیر درست دلگرم می کند.

حال ببینیم چه اشکالاتی نشان دهنده خرابی ماشین لباسشویی ال جی می باشد و باید پس از مشاهده آن با کارشناسان مجموعه آرشام سرویس تماس حاصل نمایید:

  • وجود خطا در سیستم کامپیوتری دستگاه
  • درب ماشین ظرفشویی مشکل دارد!
  • تخلیه به درستی رخ نمی دهد!
  • برد دستگاه دچار اشکال است!
  • المنت ماشین ظرفشویی نیازمند تعمیر است!
  • خرابی شیر برقی
  • ظرف ها را تمیز نمی شوید!
  • دستگاه روشن نمی شود!

تعمیر یخچال ال جی

یخچال ال جی یکی از پرفروش ترین محصولات ال جی محسوب می شود. حتی تصور خرابی یخچال مشکل است، این وسیله پرکاربرد اهمیت ویژه ای در زندگی فردی ما دارد مخصوصا در روزهای گرم تابستان خرابی آن دردسرساز می شود.

یخچال ال جی نیز همانند خیلی از وسایل خانگی دیگر دچار خرابی و آسیب می شود و با تعمیر و سرویس به موقع آن می توانید از پرداخت هزینه های هنگفت جلوگیری نمایید. مجموعه آرشام سرویس با بهره گیری از تیم حرفه ای و خبره توانسته گام بزرگی در راستایی تعمیرات یخچال بردارد.

هر گونه اتفاق غیرطبیعی را در مورد یخچال ایراد بدانید و با شماره های مندرج در سایت آرشام تماس حاصل نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن تعمیرات شما به نحوه احسن انجام گردد. تمام قطعات به کار گرفته شده به واسطه تکنسین های ما اصل و باکیفیت می باشند و حتی خدمات مجموعه از گارانتی معتبر نیز برخورارد هستند.